Авіакатастрофа в Індонезії: названо причину падіння рейсу SJ182
Після розшифровки даних бортового самописця рейсу SJ182, піднятого з дна моря, слідчі виявили, що незадовго до катастрофи у літака відмовила система подачі палива в один з двох двигунів.

Після розшифровки даних бортового самописця рейсу SJ182, піднятого з дна моря, слідчі виявили, що незадовго до катастрофи у літака відмовила система подачі палива в один з двох двигунів. Про це повідомило видання The Wall Street Journal з посиланням на інформацію попереднього розслідування, відзначає УНН.
Згідно з інструкцією, цей двигун потрібно було відключити. Літак Boeing 737 може летіти і на одному двигуні, а пілоти літака обов’язково тренуються для здійснення таких польотів. Але з незрозумілих поки що розслідуванню причин досвідчені пілоти індонезійського літака порушили інструкцію і спробували відновити подачу палива. У цей момент керування літаком було дуже складним через велику різницю в тязі двигунів, а пілоти могли відволікатися від нього, займаючись двигуном.
Також через різницю в тязі міг відключитися автопілот. Експерти з безпеки заявили виданню, що якщо автопілот раптово вимкнувся, то аеродинамічні сили могли змусити індонезійський літак опустити ніс і почати зниження, яке і призвело до падіння в море.
За словами джерела, знайомого з ходом розслідування авіакатастрофи, це один з головних сценаріїв, який досліджують слідчі.
Інше джерело повідомило, що в ході попереднього польоту літака, що розбився у пілотів виникла аналогічна проблема з автоматом тяги. Але ця подія не була зареєстрована належним чином в журналі обслуговування літака. Прес-секретарка авіакомпанії від коментарів на даний момент відмовилася.