1. ГОЛОВНА
  2. Життя
  3. Facebook забирає відвідувачів у Amazon

Facebook забирає відвідувачів у Amazon

Facebook будує платформу для покупок в Інтернеті. Amazon може зіткнутися з серйозною конкуренцією: Facebook хоче спростити для компаній продаж товарів через свою платформу.

Facebook забирає відвідувачів у Amazon

Facebook хоче представити нову функцію для інтернет-магазинів на своїй платформі. Про це повідомив генеральний директор Марк Цукерберг. У сервісі «Магазини» рітейлери повинні мати можливість продавати свої товари через Facebook і Instagram. Крім того, люди зможуть здійснювати покупки безпосередньо в режимі реального часу, використовуючи функцію «Live Shopping». За його словами, Німеччина стане однією з перших країн, в якій можна буде відкрити магазини в Facebook.

Проект повинен в першу чергу допомогти невеликим компаніям пережити коронавірусну кризу, сказав Цукерберг. «Цей проект цікавив мене і раніше, але Covid-19, прискорив реалізацію даної програми», – сказав засновник Facebook. Багато дрібних компаній опинилися на межі банкрутства і онлайн-бізнес для них це єдиний вихід. Саме тому розвиток магазинів в Facebook було створено в прискореному режимі.

Платформу Facebook можна використовувати для покупок і для збору даних про поведінку клієнтів. Цукерберг підкреслив, що ця платформа багато в чому схожа на інші пропозиції онлайн-мережі. «Ми побачимо, з якими магазинами вони взаємодіють, які продукти їм цікаві, що вони купують і так далі», – сказав генеральний директор.

Facebook, в цьому напрямку може стати сильною конкуренцією для Amazon і eBay
Компанія також вважає, що реклама рітейлерів збільшить дохід від онлайн-соціальної служби. «Наша рекламна система працює з аукціонами. Ми зможемо зробити кожне рекламне оголошення більш цінним. Перехід по ньому забезпечить продаж, ми заробимо більше грошей на рекламі. «Він описав хід думок Facebook.

Цукерберг сказав, що відкриття магазинів в Facebook для рітейлерів буде безкоштовним.
Facebook з 2,6 мільярдами користувачів і добре розвиненою системою онлайн-реклами може стати потужним конкурентом навіть для великих торгових платформ, таких як Amazon і Ebay. Торгова платформа також повинна привернути увагу регуляторів.