Змова постачальників і супермаркетів? Чому продукти в супермаркетах дорожчають
На хвилі пандемії смертельно небезпечного коронавірусу українці вимушені частіше ходити в магазини, оскільки більшість знаходиться удома в умовах карантину. Витрата продуктів, як і потреба в них, зросла.

Ще шкільна премудрість про те, що попит народжує пропозицію, знов себе виправдовує: в супермаркетах усіх мереж цінники підросли досить відчутно. Особливо на затребувані нині овочі. Не відстають і м’ясо, цукор, крупи і навіть хлібобулочні вироби.
Цей факт обурив не лише рядових українців, багато хто з яких втратив купівельні можливості у зв’язку з “ковідним” вимушеним безробіттям, але і Антимонопольний комітети України. Столичне управління цієї організації почало розслідування за фактом можливої змови постачальників продовольчої продукції і найбільших мереж супермаркетів.
Втім, фігуранти розслідування очікувано заперечують усі висловлені і невисловлені звинувачення. Рітейл все валить на постачальників, які підвищили закупівельні ціни, а постачальники нарікають на ряд обставин, серед яких і підвищений попит на ряд продуктів, і труднощі зберігання овочів і фруктів минулого урожаю.
Антимонопольному комітету не уперше доводити факт змови постачальників з мережевими торговцями – прецедентна справа 2015 року, коли щось подібне вже відбувалося. Штрафні санкції для учасників нечесних змов, що оскандалилися, склали мільйони гривен.