«За майбутнє» – найдорожча партія перед місцевими виборами
Новий політичний проект напередодні виборів обходиться дорожче, ніж будь-який інший.

Нова політична партія партнера Коломойського Ігоря Палиці «За майбутнє», мабуть, без всяких сумнівів є реконрдсменом за витратами в цій передвиборчій кампанії.
На місцевих виборах партія Палиці повинна підвищити свою впізнаваність, і отримати статус серйозного суперника, з яким можна і потрібно рахуватися. Це головна стратегія, і все вкладення фінансів спрямовані саме на цей «пунктик».
Головним технологом команди «За майбутнє» є Володимир Грановський. Сам Палиця регулярно використовує медіа-ресурс Коломойського, не пропускаючи жодного ефіру «Права на владу» на «плюсах».
Тільки на зовнішню рекламу партійного бренду партія витратила, за найскромнішими підрахунками, близько 14 000 000 гривень. Це більше, ніж будь-яка інша політсила за час кампанії.